📄 Regulamin sklepu internetowego FlexiHola
Regulamin sklepu internetowego FlexiHola (prowadzonego przez Fitwizja Aleksandra Bednarz)
(obowiązuje od dnia publikacji na stronie)
1. Postanowienia ogólne
-
Sklep internetowy działa pod nazwą FlexiHola, prowadzony jest przez:
Fitwizja Aleksandra Bednarz
ul. Snopowa 16, 44-141 Gliwice
NIP: 9542472438
adres e-mail: studio@fitwizja.pl. -
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień, płatności, dostawy, reklamacji oraz odstąpienia od umowy.
-
Sklep prowadzi sprzedaż produktów cyfrowych (kursy online) oraz – w przyszłości – produktów fizycznych.
-
Do korzystania ze sklepu potrzebne jest urządzenie z dostępem do Internetu oraz aktywne konto e-mail.
2. Rejestracja i konto użytkownika
-
Do korzystania z kursów online konieczna jest rejestracja konta w systemie Web2Learn.
-
Rejestracja odbywa się poprzez podanie adresu e-mail i utworzenie hasła.
-
Użytkownik zobowiązany jest do podania prawdziwych danych.
-
Dostęp do kursów jest przyznawany na czas określony dla każdego kursu i widoczny w jego opisie.
3. Zamówienia i płatności
-
Zamówienia można składać przez stronę internetową sklepu.
-
Ceny podane w sklepie są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
-
Dostępne są różne formy płatności obsługiwane przez operatora Fiserv (m.in. płatności kartą, szybki przelew, BLIK, inne metody).
-
W przypadku produktów fizycznych możliwe są dodatkowe koszty dostawy, wskazane przy danym produkcie.
-
Faktury VAT wystawiane są na życzenie – w przypadku klientów biznesowych wymagane jest podanie numeru NIP podczas składania zamówienia.
4. Realizacja zamówień
-
Produkty cyfrowe (kursy online) – dostęp przyznawany jest automatycznie po zaksięgowaniu płatności, najpóźniej w ciągu kilku–kilkunastu minut.
-
Produkty fizyczne – realizacja i wysyłka odbywa się w terminie do 7 dni roboczych od zaksięgowania płatności.
-
Forma dostawy produktów fizycznych: paczkomaty InPost lub przesyłki kurierskie (zgodnie z wyborem klienta w koszyku).
5. Odstąpienie od umowy i zwroty
-
Produkty cyfrowe (kursy online) – zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy jest wyłączone po rozpoczęciu świadczenia usługi, tj. po uzyskaniu dostępu do kursu online.
-
Produkty fizyczne – klient będący konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od otrzymania produktu, bez podania przyczyny.
-
W przypadku odstąpienia od umowy klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu.
-
Prawo odstąpienia od umowy nie dotyczy produktów fizycznych wykonanych na indywidualne zamówienie.
6. Reklamacje
-
Reklamacje dotyczące działania kursów online lub produktów fizycznych należy zgłaszać na adres: studio@fitwizja.pl.
-
Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty ich otrzymania.
-
Reklamacje dotyczą wyłącznie kwestii technicznych lub jakościowych – nie obejmują treści merytorycznych kursów.
7. Promocje i rabaty
-
Promocje w sklepie nie łączą się ze sobą, chyba że regulamin danej promocji stanowi inaczej.
-
Szczegółowe warunki promocji podawane są każdorazowo przy ich ogłoszeniu.
8. Subskrypcje i płatności cykliczne
-
Sklep może w przyszłości oferować produkty w formie subskrypcji lub płatności ratalnych.
-
Zasady dotyczące subskrypcji (w tym możliwość rezygnacji) zostaną określone w odrębnych warunkach dostępnych przed zawarciem umowy.
9. Odpowiedzialność
-
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w dostępie do sklepu spowodowane siłą wyższą lub działaniami niezależnymi od niego.
-
Odpowiedzialność za przesyłkę fizycznych produktów w transporcie ponosi sprzedawca oraz przewoźnik.
10. Postanowienia końcowe
-
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeks cywilny, ustawa o prawach konsumenta oraz ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
-
Wszelkie spory wynikające z umowy będą rozstrzygane przez sądy powszechne właściwe dla siedziby sprzedawcy.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie, o których klienci będą informowani poprzez publikację nowej wersji na stronie internetowej sklepu.