📄 Regulamin sklepu internetowego FlexiHola

Regulamin sklepu internetowego FlexiHola (prowadzonego przez Fitwizja Aleksandra Bednarz)
(obowiązuje od dnia publikacji na stronie)


1. Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy działa pod nazwą FlexiHola, prowadzony jest przez:
    Fitwizja Aleksandra Bednarz
    ul. Snopowa 16, 44-141 Gliwice
    NIP: 9542472438
    adres e-mail: studio@fitwizja.pl.

  2. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień, płatności, dostawy, reklamacji oraz odstąpienia od umowy.

  3. Sklep prowadzi sprzedaż produktów cyfrowych (kursy online) oraz – w przyszłości – produktów fizycznych.

  4. Do korzystania ze sklepu potrzebne jest urządzenie z dostępem do Internetu oraz aktywne konto e-mail.


2. Rejestracja i konto użytkownika

  1. Do korzystania z kursów online konieczna jest rejestracja konta w systemie Web2Learn.

  2. Rejestracja odbywa się poprzez podanie adresu e-mail i utworzenie hasła.

  3. Użytkownik zobowiązany jest do podania prawdziwych danych.

  4. Dostęp do kursów jest przyznawany na czas określony dla każdego kursu i widoczny w jego opisie.


3. Zamówienia i płatności

  1. Zamówienia można składać przez stronę internetową sklepu.

  2. Ceny podane w sklepie są cenami brutto i zawierają podatek VAT.

  3. Dostępne są różne formy płatności obsługiwane przez operatora Fiserv (m.in. płatności kartą, szybki przelew, BLIK, inne metody).

  4. W przypadku produktów fizycznych możliwe są dodatkowe koszty dostawy, wskazane przy danym produkcie.

  5. Faktury VAT wystawiane są na życzenie – w przypadku klientów biznesowych wymagane jest podanie numeru NIP podczas składania zamówienia.


4. Realizacja zamówień

  1. Produkty cyfrowe (kursy online) – dostęp przyznawany jest automatycznie po zaksięgowaniu płatności, najpóźniej w ciągu kilku–kilkunastu minut.

  2. Produkty fizyczne – realizacja i wysyłka odbywa się w terminie do 7 dni roboczych od zaksięgowania płatności.

  3. Forma dostawy produktów fizycznych: paczkomaty InPost lub przesyłki kurierskie (zgodnie z wyborem klienta w koszyku).


5. Odstąpienie od umowy i zwroty

  1. Produkty cyfrowe (kursy online) – zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy jest wyłączone po rozpoczęciu świadczenia usługi, tj. po uzyskaniu dostępu do kursu online.

  2. Produkty fizyczne – klient będący konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od otrzymania produktu, bez podania przyczyny.

  3. W przypadku odstąpienia od umowy klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu.

  4. Prawo odstąpienia od umowy nie dotyczy produktów fizycznych wykonanych na indywidualne zamówienie.


6. Reklamacje

  1. Reklamacje dotyczące działania kursów online lub produktów fizycznych należy zgłaszać na adres: studio@fitwizja.pl.

  2. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty ich otrzymania.

  3. Reklamacje dotyczą wyłącznie kwestii technicznych lub jakościowych – nie obejmują treści merytorycznych kursów.


7. Promocje i rabaty

  1. Promocje w sklepie nie łączą się ze sobą, chyba że regulamin danej promocji stanowi inaczej.

  2. Szczegółowe warunki promocji podawane są każdorazowo przy ich ogłoszeniu.


8. Subskrypcje i płatności cykliczne

  1. Sklep może w przyszłości oferować produkty w formie subskrypcji lub płatności ratalnych.

  2. Zasady dotyczące subskrypcji (w tym możliwość rezygnacji) zostaną określone w odrębnych warunkach dostępnych przed zawarciem umowy.


9. Odpowiedzialność

  1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w dostępie do sklepu spowodowane siłą wyższą lub działaniami niezależnymi od niego.

  2. Odpowiedzialność za przesyłkę fizycznych produktów w transporcie ponosi sprzedawca oraz przewoźnik.


10. Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeks cywilny, ustawa o prawach konsumenta oraz ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

  2. Wszelkie spory wynikające z umowy będą rozstrzygane przez sądy powszechne właściwe dla siedziby sprzedawcy.

  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie, o których klienci będą informowani poprzez publikację nowej wersji na stronie internetowej sklepu.